Mai mult de jumătate dintre români își doresc un prânz mai sănătos
26.03.2015

Pentru ei, Floriol reinventează trei dintre felurile lor de mâncare preferate

Mai bine de jumătate dintre români (58%) și-ar dori să facă o schimbare în obiceiurile lor alimentare din timpul prânzului. Pe de altă parte, timpul limitat (51%), dar și lipsa de inspirație pentru rețete variate (13%) sunt principalele obstacole în calea schimbării acestor obiceiuri. Acestea sunt rezultatele unui studiu iVox.ro realizat în 2014 la cererea Floriol, la care au participat 4.105 de respondenți*.

București, 12 martie 2015: 2 din 3 români îşi doresc o alimentație sănătoasă și variată în timpul mesei de prânz. Cu toate acestea, în topul preferințelor culinare ale românilor se află, pe lângă clasicul grătar de pui cu legume (34%), feluri de mâncare precum șnițel cu cartofi copți (26,9%), pizza (25,6%) sau pulpe de pui la cuptor cu cartofi prăjiți (17%), conform studiului citat. Întrebați despre piedicile care stau în calea unui prânz sănătos și variat, marea majoritate a românilor nominalizează lipsa timpului (51%) precum și absența ideilor pentru pregătirea unui meniu variat (13%) drept principalele motive.

Pentru a schimba acest aspect, 2 din 10 români ar urma sfaturile unui specialist în nutriție (21,9%), în timp ce alți 2 din 10 respondenți preferă idei sănătoase şi variate, se arată în același studiu comandat de Floriol. De asemenea, cei mai mulți dintre românii cu loc de muncă (64%) preferă mâncarea gătită acasă, iar aproape o treime (27.6%) apelează la un serviciu de catering la birou sau iau masa în oraș.

 

Provocat de acest studiu, Floriol a reinventat într-o manieră inedită, cu ingrediente alese, 3 dintre cele mai populare feluri de mâncare pentru masa de prânz ce pot fi pregătite acasă. Alături de Floriol, în acest demers, este bloggerul culinar Jamila, de la Jamila Cuisine, care a inovat fiecare rețetă selectată. Acestea sunt acum disponibile în secțiunea specială „Reinventează-ți prânzul” de pe site-ul floriol.ro , pe pagina de Facebook www.facebook.com/JamilaCuisine și pe site-ul www.jamilacuisine.ro.

Mai mult, pentru cei care își doresc să vadă și modul în care sunt pregătite rețetele, le pot urmări pe canalul de Youtube JamilaCuisine. Pentru prietenii Floriol de pe pagina de Facebook care își doresc să se bucure de alegeri culinare sănătoase şi creative și să își redescopere pofta de viață, am pregătit un concurs inedit,  în urma căruia 3 fani Floriol vor avea ocazia să își creeze propriile rețete într-o sesiune de live cooking alături Jamila.

“Floriol susține un stil de viață echilibrat, care merge  dincolo de alimentație, către un mod de viață cu un corp și o minte sănătoasă, în care descoperi lucruri noi în fiecare zi și te simți bine. Echilibrul vine nu doar din moderație, ci și din modul în care combinăm alimentele, iar organismul nostru are nevoie de o varietate de nutrienți, inclusiv diferiți acizi grași. Astfel, Floriol răspunde așteptărilor consumatorilor cu o gamă variată de uleiuri vegetale, care contribuie la echilibrul și diversitatea alimentației lor.”, a adăugat Irina Oprea, Senior Brand Manager Bunge Prio România și Bulgaria.

Floriol este marca de ulei vegetal lider în inovație, cu o gamă diversificată de uleiuri create pentru toate rețetele, de la cele mai simple până la cele mai pretențioase, dar și pentru un stil de viață sănătos.

Astfel, în acest moment, Floriol oferă consumatorilor săi un portofoliu complet cu 4 tipuri de ulei vegetal:

  • Floriol ulei rafinat de floarea-soarelui, natural bogat în vitamina E şi potrivit pentru alegerile culinare de zi cu zi;
  • Floriol Mediteran, un amestec de ulei rafinat de floarea-soarelui și ulei de măsline, pentru rețete cu inspirație mediteraneană;
  • Floriol Savor, ulei rafinat din germeni de porumb, cu conținut natural de Omega 6;
  • Floriol Vitality un amestec echilibrat de uleiuri de rapiță, germeni de porumb și floarea soarelui cu Omega 3 și Omega 6.

 

* Sondajul “Prânzul la români” s-a desfășurat la cererea Bunge Prio, în perioada 10 – 22 septembrie 2014 pe un eșantion de 4105 respondenți, utilizatori ai platformei iVox.ro. Eșantionul reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populației utilizatorilor de Internet din România, aşa cum decurge din cercetarea Gallup, „Piața serviciilor de acces la Internet”, (Gallup, aprilie 2010) realizată la cererea ANCOM (Autoritatea Națională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicații). Prin urmare, rezultatele acestui sondaj pot fi extrapolate, cu o minimă marjă de eroare, populaţiei utilizatorilor de Internet din România, cu vârsta peste 18 ani, din mediul urban. Universul cercetării reprezintă populația adultă neinstituționalizată a României care beneficiază de acces la Internet.

Despre Bunge Prio

Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Nutre Group, care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața localã și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Prin facilitãțile sale integrate de producție din Buzãu și Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.

Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țãri cu 35.000 de angajați. Bunge comercializeazã, depoziteazã și transportã semințe oleaginoase si cereale pentru clienți din toatã lumea. Compania proceseazã semințe pentru a produce uleiuri comestibile și industriale sau concentrate proteice pentru hrana animalelor; de asemenea prelucreazã trestie de zahãr pentru a obține zahãr și etanol. Bunge este activ și în domeniul morãritului cerealelor (grâu, porumb și orez) din care obține ingrediente utilizate de companiile din domeniul alimentar dar comercializeaza de asemenea si fertilizanti in America de Sud. Fondatã în 1818, compania are sediul în White Plains, New York.

Nutre (www.nutregroup.com) este un grup agro-industrial care operează într-o manieră integrată: de la producția agricolă până la comercializarea produselor industriale si alimentare.