Floriol readuce românilor pofta de viață printr-o nouă campanie dedicată produselor
26.08.2014
  • Campanie Floriol "Pofta de Viata"

Rețete variate, alegeri sănătoase, mixuri inedite de ingrediente și un nou produs sunt elementele noii campanii de imagine Floriol, care a debutat în această săptămână. Floriol readuce “Pofta de viață” prin intermediul noului spot TV care integrează toate cele 4 sortimente disponibile pe piață, odată cu lansarea noului Floriol Vitality.

În această toamnă, Floriol îşi completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea soarelui. Pentru a susține această lansare, dar şi pentru a comunica noua identitate vizuală a  întregii game, Floriol beneficiază de o campanie de comunicare integrată, semnată de agenția Cohn & Jansen JWT.

„Continuăm dialogul cu consumatorii români preocupați de un stil de viață sănătos, cărora le oferim cea mai diversă gamă de uleiuri pentru o alimentație variată. Sperăm că noua campanie îi va inspira pe aceştia să descopere specialitățile Floriol şi să se bucure de alegeri culinare sănătoase şi creative”, a declarat Miruna Georgescu, Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio.

Campania, care se va desfășura în TV, online și social media, beneficiază de un nou spot TV care subliniază maturizarea brandului Floriol, prin explicarea beneficiilor fiecărui sortiment al gamei. La realizarea spotului TV, echipa Cohn & Jansen JWT a colaborat cu regizorul italian Manfredo Leteo și cu food stylist-ul Marianne Lemince, ambii specializați în producția de spoturi TV pentru clienți din categoria Food. Muzica spotului a fost special compusa pentru campania Floriol de casa de producție Film Factor.

 

„Floriol este un brand iconic si ne-am bucurat ca l-am putut susține printr-o noua campanie integrata care promovează întregul portofoliu de produse. Ideea campaniei a pornit de la insight-ul ca pentru o alimentație sănătoasa ai nevoie de varietate. Iar Floriol are cea mai mare gama de produse de pe piața și asocierea cu alimentația sănătoasă a fost mereu parte din esența brandului”, a declarat Andrei Cohn, Partner & Creative Director Cohn & Jansen JWT.

Echipa Cohn & Jansen JWT care a contribuit la realizarea noii campanii Floriol este formată din Andrei Cohn, (Partner & Creative Director), Alex Negoescu (Copywriter & Group Creative Director), Miruna Ștefănescu (Art Director), Ana Olaru (Strategic Planner), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Ina Simion (Client Service Director) și Miriam Ivănescu (Account Director). Echipa Bunge Prio implicată în acest demers este formată din Miruna Georgescu (Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio) şi Liviu Moșneguțu (Brand Manager Floriol).

Despre Bunge Prio

Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Martifer, care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața localã și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Prin facilitãțile sale integrate de producție din Buzãu și Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.

Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țări cu 35,000 de angajați. Bunge comercializează, depozitează și transportă semințe oleaginoase și cereale pentru clienți din toată lumea. Compania procesează semințe pentru a produce uleiuri comestibile și industriale sau concentrate proteice pentru hrana animalelor; de asemenea prelucrează trestie de zahăr pentru a obține zahăr și etanol. Bunge este activ și în domeniul morăritului cerealelor (grâu, porumb și orez) din care obține ingrediente utilizate de companiile din domeniul alimentar dar comercializează de asemenea și fertilizanți în America de Sud. Fondată în 1818, compania are sediul în White Plains, New York.

Martifer (www.martifer.com) este un grup industrial multinational fondat în 1990, cu sediul în Oliveira de Frades, Portugalia, având 3500 de angajați în toată lumea și activități în domeniul construcțiilor metalice, energiei solare, bio-diesel și agricultură.